«فروشگاه پخش تصفیه آب ایران»
آماده دریافت کلیه پیشنهادات و نظرات و شکایات از نحوه ارائه خدمات پرسنل این مجموعه بوده و همواره با آموزش پرسنل در نحوه اطلاع رسانی و مشتری مداری پیشقدم در بالابرد کیفیت خدمات خود میباشد.
مشتریان عزیز
لطفا هرگونه شکایات و نظرات خود را به شماره تماس ۰۹۱۲۰۰۴۹۵۷۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات مجموعه اقدام نماییم.
با سپاس
💫در صورت خرید حضوری و یا آنلاین برای خریدار پیش فاکتور ارسال و درصورت تایید توسط خریدار و پس از واریز مبلغ پیش فاکتور ظرف نهایتا مدت ۲۴ساعت از زمان خرید محصول توسط پرسنل نصب شرکت تحویل و نصب میگردد.
💫پس از نصب توضیحات لازم جهت هرگونه سرویس های دوره ای و نگهداری محصولات ما توسط پرسنل نصب به خریدار داده میشود و کد اشتراک خریدار نیز که حاوی کلیه اطلاعات ، تاریخ نصب و نوع ومدل دستگاه و ادرس نصب وشماره تماس خریدار میباشد نیز بری روی دستگاه درج میگردد.
عموما جهت اطلاع رسانی سرویس های دوره ای دستگاه های خانگی ، در موعد مقرر به مشتریان پیامکی حاوی تاریخ تعویض فیلتر بصورت اتوماتیک ارسال و یاداوری های لازم انجام میگردد.
💫توجه:پیش شماره ارسال سامانه پیامکی ما ۳۰۰۰ میباشد و هیچ گونه هزینه ای برای مشتریان جهت دریافت وپیامک اطلاع رسانی دریافت نمیگردد.
🔰لازم بذکر است:
🔸درصورتیکه بهر دلیل قبل از نصب و راه اندازی دستگاه و محصولات ما ، خریدار از خرید خود منصرف گردد ،درصورتی که به محصول ارسالی و مورد تحویل خریدار اسیب و تغییری وارد نشده باشد ، مبلغ واریزی برای خریدار عودت و جنس فروخته شده پس گرفته و فاکتور فسخ میگردد.
🔰در خصوص گارانتی محصولات:
🔸لازم بذکر است شرایط و نحوه گارانتی محصولات متفاوت بوده و بسته به برند و نوع محصولات اعلام میگردد و قطعات برقی در تمام شرکتها عموما به دلیل نوسات شدید برقی شامل گارانتی نمیباشند که به همین دلیل و به جهت رفع این مشکل شرکت برای کلیه محصولات اورگانیکی که شامل گارانتی هستند را مجهز به یک عدد محافظ برق فابریک در پک دستگاه ها کرده است.
🔸استفاده و نصب دستگاه ها به محافظ اکیدا سفارش میشود .
🔸از اتصال مستقیم لوازم برقی به برق مستقیم جدا خوداری فرمایید.